זירת המומחים

מדרגות מעוצבות

בתים רבים לא יהיו שלמים ללא גרם מדרגות מתאים. הגישה לקומות הגבוהות של המבנה קלה יותר על ידי מדרגות מעוצבות היטב. גרם המדרגות מקשר בין שני מפלסים ומשמש לגישה לחדר שינה, קומת ביניים, מרפסת או גג. למדרגות יש מטרה מעשית, אבל הן גם מוסיפות ערך אסתטי לבית. את המדרגות המעוצבות החדשניות והמקוריות ביותר ניתן למצוא בקטלוג של מסגריית האומנים. בנוסף ניתן לעצב גר מדרגות בהתאמה אישית בהתאם לצרכים שלכם. קיים מגוון רחב של סגנונות מדרגות, לכן חשוב לקחת את הזמן ולקבל החלטה מושכלת ביחד עם המומחים של מסגריית האומנים.

איך לבחור מדרגות מעוצבות בהתאם לתקציב?

כאשר מחליטים על סגנון גרם מדרגות מעוצבות, חשוב לזכור את התוכנית הפיננסית שלכם. זה יכול להנחות את ההחלטות שלכם לגבי עיצוב המדרגות והחומרים המשמשים לבנייתן. לדוגמה, מדרגות ממתכת האלומיניום זולות יותר ממדרגות העץ המלא, אך ניתן גם לשלב בין שני החומרים הללו במגוון נקודות תמחור. מצאו עיצוב גרם מדרגות שאתם אוהבים וקבלו עבורו הצעת מחיר. כמו כן, המחיר עבור גרם המדרגות מושפע ישירות מהגודל של המדרגות שתרצו להתקין.

אבטחה וסגנון עיצובי מועדף

בטיחות במדרגות היא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון בעת התקנת מדרגות מעוצבות. קודי הבנייה הקיימים נועדו לסייע, שכן הם מציינים רוחב מינימלי לשימושים שונים. כאשר יש בבית ילדים היכולים לטפס במדרגות אסור שיהיו פתחים גדולים מ-100 מ"מ בין המעקים, כנדרש בתקנות. מדרגות לולייניות מאובטחות בדיוק כמו כל סוג אחר של גרם מדרגות. כאשר אתם פונים את מסגריית האומנים הם ישימו את כל דיירי הבית במקום הראשון כדי ליצור את העיצוב המתאים ביותר עבור כולם. הרי דיירי הבית הם אלה שצריכים להשתמש במדרגות.

אפשר לבנות גרמי מדרגות ממגוון רחב של חומרים. עץ, שיש, ברזל או אפילו בטון. כמו כן, גרם מדרגות עשוי להיות ישר, מעוקל, חצי מעוגל או גרם מדרגות לולייניות. אבל אתם צריכים להרגיש בנוח עם סוג וסגנון גרם המדרגות שתבחרו. לכן, כדי לא לטעות בבחירה, ולרכוש גרם מדרגות מעוצבות ייחודיות, התייעצו עם המומחים של מסגריית האומנים.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן