זירת המומחים

הגיע הזמן ללמוד על השקעות מניבות

המילים הכנסה פאסיבית נשמעות יותר מדי פעמים מבלי שיהיה להן קשר למציאות אצל רבים מכיוון שיש להן קונוטציה של תרמית השקעות ללא תמורה. אלא שהשקעות הן תחום מאוד רחב שלא חייב להיות מנוהל על ידי אנשים שרק מתיימרים להבין בהן, במיוחד השקעות נדלן, ואם בוחרים אנשי מקצוע שמתמחים בכך כל חייהם המקצועיים ויש להם הצלחות מוכחות, אפשר ללמוד מכך כל מה שצריך על ניהול השקעות נדלן או השקעות אלטרנטיביות שגם מניבות לכם תשואה, הכנסות פאסיביות לעת פנסיה או לשם מחיה כתוספת לשכר שלכם. את זה עושים בכמה דרכים, כמו השקעה בנכס מניב שנקנה אך ורק לאחר בדיקת היתכנות וכדאיות על ידי מומחים שבודקים לכם זאת ומלווים את העסקה לכל אורכה, על ידי שותפות בנכס מניב שמישהו אחר יזם אוו והציע לכם להיכנס אליו כשותפים או ללכת על זה בגדול וליזום הקמת מיזם נדלן על קרקע שאיתרם ורכשתם בעצמכם, וחיכיתם כמה שנים עד שיתממש ויתחיל להניב את הרווחים שבאמת ציפיתם להם. חברת WISER מציעה לכם ניהול השקעות מקצועי שהיא מתכננת לכל לקוח לפי נתוניו וצרכיו.

היכן להשקיע?

אם אתם שמרנים בגישה שלכם להשקעות נדלן ומעדיפים להשקיע במה שמוכר לכם, אין ספק שהשקעות בישראל יותר מתאימות לכם וכאלה יש הרבה. אם אתם מכירים קצת את מה שקורה בחו"ל ובמדינות מסוימות שנחשבות למגנט לאוכלוסייה שמחפשת נכסים להשכרה אתם בוודאי מעדיפים קניית נדלן בחול משום ששם יש אפשרויות מגוונות יותר. לא חייבים לקנות נכס שלם ואפשר גם להסתפק בהשקעה בקרנות שונות שמשקיעות במיזמי נדלן וכך להיות שותפים בנכסים שאתם קונים חלקים מהם והם מנוהלים על ידי אנשי מקצוע שיודעים בדיוק מה הם עושים בכל נכס ובכל השקעה.

תכנון פיננסי נכון להשקעה

היבט חשוב מאוד בכל השקעה הוא תכנון נכון שלה לפי התכניות שלכם, הצרכים שלכם והיקף הנכסים שלכם שדורש חישובים שונים. אם אתם מחפשים השקעות שמיועדות לרווחים כמה שיותר גבוהים כדאי מאוד להתחיל לעבוד בכיוון השקעות של סיכון גבוה יותר יחסית, אבל רק בליווי מקצועי של מתכננים פיננסיים שבודקים את ההשקעות שלכם ומציעים לכם את האפיק הנכון ביותר. אם אתם זקוקים להשקעות לטווח רחוק יותר בליווי מתכננים פיננסיים שיעזרו לכם לחשב את כל הסיכויים ולפרוס בפניכם את כל האפשרויות, מומלץ להיעזר בהם. חברת WISER מציעה לכם תכנון פיננסי והשקעות בהתאמה אישית לפי הצרכים שלכם.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן