זירת המומחים

אם תמיד רצית כלב אבל חששת מהקשיים, יש לנו עצה בשבילך

אין דבר חמוד יותר מגור כלבים קטן שגדל ביחד איתכם, אבל מה קורה כשהוא מתבגר, משיר פרווה בכל הבית והופך את הטיולים היומיים למשימה קשה ומאומצת? התשובה היא שיש אפשרויות אחרות, ואחת מהן היא בחירה בכלב קטן. גור כלבים ננסי גדל רק עד שמגיע לגודל מסוים ונשאר באותו הגודל במשך שארית חייו. אצל סימון עמרם כלבים זעירים תמצאו גורים למכירה שיתאימו לסגנון חיים שלא מאפשר או לא מעוניין בגידול של כלב גדול ובכך תוכלו לשמח את הילדים שמבקשים כלבלב ולא מרפים, או לפנק את עצמכם בחיית מחמד מתוקה ואוהבת.

ההבדלים העיקריים בין כלב קטן לכלב גדול

כלבים קטנים מגיעים במגוון גזעים ובעלי יתרונות רבים. בעקבות גופם הקטן, הם קלים יותר לטיפוח ואינם דורשים הברשה במשך זמן ארוך. מבחינה כלכלית, כלבים קטנים משתלמים יותר כיוון שהם מתאימים יותר לגידול בתוך הבית ובחללים קטנים, צורכים כמויות קטנות יותר של אוכל ובדרך כלל בריאים יותר מכלבים גדולים, עובדה שחוסכת לכם לא רק כסף אלא גם דאגות. תוחלת החיים של כלבים קטנים ארוכה יותר ותוכלו להנות מחברתם במשך שנים רבות. יתרון בריאותי נוסף הוא שגזעים רבים של כלבים קטנים לא משירים שיער, ולכן מתאימים גם למי שאלרגי. פנו אלינו עוד היום למציאת גורים למכירה והתחילו את המסע עם הכלב החדש שלכם.

לסיום, למה כדאי לכם לבחור דווקא בנו

אצלינו תוכלו למצוא גזעים שונים של גורים למכירה המגיעים מחוסנים ובריאים. בתור גוף מקצועי ומהימן שלא מתפשר על בריאות הכלב, אנו שמים דגש על כך שכל הכלבים שלנו יעברו בדיקות אצל וטרינר מומחה. אנו מספקים שירות אדיב וסובלני שילווה אתכם לאורך כל התהליך בו תבחרו את החבר הכי טוב החדש שלכם, כמו כן גם הדרכה וייעוץ בשלב שלאחר הרכישה. בנוסף לכך, תקבלו בדיקת וטרינר נוספת אחרי הקנייה. מבחינת עלויות, מלבד מחירים המתאימים לכל כיס, אנו מציעים פריסת תשלומים של עד 36 תשלומים! אז בין אם אתם מחפשים גורי שיצו, מלטז, פודל, או אפילו גזעים כגון גורי קינג צ'ארלס או יורקשייר, אצלינו תוכלו למצוא את מבוקשכם. לפרטים נוספים חייגו ל: 053-9519972 או בקרו באתר האינטרנט: simonamram.co.il ונשמח לעמוד לשירותכם לכל שאלה ופניה בנושא.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן