בעלי מקצוע

לעשות טוב לעצמנו באמצעות טיפול פנים

הפנים הם כרטיס הביקור שלנו, זה הדבר הראשון שרואים בנו כשאנחנו נכנסים לחדר. באמצעות הפנים אנשים מפרשים את מצב הרוח שלנו ועד כמה נעים וטוב לנו. ככל שהגיל מתקדם, עור הפנים הופך להיות פחות מוצק, מתקמט בעקבות פחות ופחות קולגן שמיוצר בו והפנים עם הזמן נראים נפולים. כשמתקבל מראה נפול, גם אם נהיה שמחים ומאושרים בפנים, כלפי חוץ הדבר יראה אחרת. היום ישנו מגוון רחב של טיפולי פנים לא מורכבים או כואבים מדי באמצעותם ניתן להחזיר לפנים את המראה הרענן. יש מי שחושב שטיפולי פנים הם בהכרח כואבים ולא נעימים, אז היום ישנם חומרים מצוינים ומכשור מתקדם שמאפשרים טיפול שלא רק שאינו כואב, הוא גם נעים ומפנק. במכון סבטלנה קוסמטיקס תקבלו את הטיפול הטוב ביותר במגוון שיטות מתקדמות.

להחזיר כל ס"מ מבפנים למקום הנכון

כאשר עור הפנים מאבד מהחיוניות והיציבות שלו הוא נכנע עם הזמן לכוח המשיכה ופשוט נופל כלפי מטה. אז מתקבל בחלק הפנים העליון מראה כחוש- הלחיים מאבדות מהנפח שלהן וחלק מהעור צונח לכיוון מטה. בעבר הדרך להתמודד עם הנפילה הטבעית של העור היתה באמצעות ניתוח מתיחת פנים. היום ניתן לבצע מתיחת פנים טבעית בדרכים פשוטות יותר שאינן כרוכות בניתוח והתוצאות מעולות. ההבדל בין ניתוח לבין מתיחה ללא ניתוח הוא עצום. כשהטיפול ללא ניתוח אין צורך בהרדמה או זמן התאוששות והכל נעשה בקלילות ובצורה נעימה. חשוב כמובן לעבור את הטיפול אצל קוסמטיקאית מנוסה ומקצועית שיש לה את כל הידע והכלים לעשות את הטיפול בצורה הטובה ביותר.

לקבל טיפול 10000 קרוב לבית

לפעמים נדמה שטיפול בשיטות מתקדמות ועם מכשור מתקדם וחדשני אפשר לעבור רק בתל אביב  והסביבה ולמקומות אחרים אותם מכשירים מתקדמים ושיטות טיפול חדשניות לא הגיעו. אז הדברים לגמרי לא כך. לא חייבים לקבוע תור חודשים מראש אצל הקוסמטיקאית של כל הסלבס כדי לקבל טיפול טוב ויעיל. אם אתם מאזור חיפה והקריות, אפשר לקבל טיפול פנים בקריות בשיטות, המכשור ועם החומרים הטובים ביותר שיש. סבטלנה ריימן, הבעלים של מכון סבטלנה קוסמטיקס בקריות היא קוסמטיקאית פרא רפואית עם הרבה מאוד ניסיון המעניקה מגוון רחב של טיפולים, מהזרקת בוטוקס דרך מילוי באמצעות חומצה היאלורונית ועד המסת שומן בגלי רדיו. המכון מפוקח ומאושר כך שאתם נמצאים לגמרי בידיים בטוחות. מוזמנים לקבוע תור לטיפול ולראות עד כמה אפשר ליהנות גם במהלך הטיפול וגם כמובן מהתוצאות.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן