זירת המומחים

אנחנו נעזור לכם להתגבר על הכאב

רגשות קשים של פחד או חרדה, הם לא משהו שרק אתם מתמודדים איתו. נכון, לפעמים זה מרגיש כאילו אין מי שיעזור לכם לצאת מהמקום החשוך בו אתם נמצאים כעת, אבל אם רק תרימו את הראש למעלה, תראו כי אנחנו כאן, בשבילכם, כדי להושיט לכם יד ולמשוך אתכם בחזרה אל האור. זה לא אומר שתהליך הטיפול הוא קל בהיכרח וזה לא אומר שהכל ורוד. אבל אנחנו כאן כדי לספר לכם, מניסיון אישי, אחרי דיכאון קליני אשפוז וקבלת מענה מקצועי, אנחנו בטוחים שתרגישו כבר הרבה יותר טוב. נכון, זה נשמע אולי מאיים בתחילה או חסר סיכוי. אבל במילון המונחים שלנו, המילה 'לוותר' לא מופיעה. אנחנו כאן כדי להתגבר על הפחד, העצב והחשש ולנצח.

מה הגורמים אשר עלולים להוביל לדיכאון

אנחנו מפרידים כעת באופן ברור בין הופעה של תחושות לא נעימות, תחושות קשות, כאלו שכל אחד מתמודד איתן במהלך חייו. לבין אירועים אשר מובילים להתפתחות של דיכאון קליני. יש מי שהסימנים להתפתחות התופעה מקורם בגנטיקה משפחתית ויש מי שנסיבות החיים הובילו להתפתחות של דיכאון. מה שאנחנו צריכים להבין הוא שבראש ובראשונה, המטרה שלנו היא למצוא את הדרך לסייע למטופל או למטופלת להרגיש יותר טוב. האמת היא כי לא ממש חשוב לנו איך אנחנו מגיעים אל היעד, הדבר החשוב יותר הוא לעשות כל מה שצריך כדי להביא להחלמה. טיפול בטראומות למשל, יכול לכלול שימוש בתרופות פסיכאטריות, בהתאמה אישית כמובן, הוא יכול לכלול טיפול בקבוצה או באומנות. אנחנו נשתמש תמיד, בכל הכלים העומדים לרשותינו, בניסיון לנצח את המלחמה הזו.

אסור להשאיר את הדברים כמו שהם

יש לעיתים ניסיון להתעלם מהמציאות או לחשוב שמחר הכל יהיה בסדר. אבל חשוב לזכור, מחלת נפש, דיכאון או פוסט טראומה מורכבת, אלו מחלות לכל דבר ועניין. אם לא נטפל במחלה, היא תלך ותחמיר. אם אתם קרובים של אדם אשר עלול להתברר כמי שסובל מדיכאון או אם אתם בעצמכם מרגישים לא טוב, אל תישארו עם זה לבד.

הדבר החשוב ביותר הוא לפנות לקבלת אבחון מקצועי, כדי שאפשר יהיה להעריך את המצב ולספק טיפול הולם למקרה האמור. רק אנשי מקצוע מנוסים יוכלו להגיד במה מדובר ומה אפשר לעשות. אם אתם שרויים במצוקה ואם אתם מחפשים מענה מקצועי עוד היום, אנחנו נשמח לעזור לכם. קבוצת 'רוח ים', מבית היוצר של 'סינטי', ממתינים לכם בטלפון ובאתר.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן