זירת המומחים

דירות למכירה בגבעתיים

בגבעתיים חיים כ-60,000 בני אדם. איכות החיים הגבוהה ורמת המחירים הסבירה של הנדל"ן בעיר ביחס לתל אביב השכנה מושכים אליה עוד ועוד משפחות וגם צעירים, שמזרימים דם חדש בעורקי העיר הוותיקה. כשמחפשים דירות למכירה בגבעתיים ישנם כמה דגשים חשובים, ואם תיעזרו במומחיות ובניסיון של קמחי נדל"ן תוכלו למצוא נכס שמותאם אליכם באופן מושלם.

מה חשוב לבחון כשמחפשים דירות למכירה בגבעתיים?

* לוקיישן – גבעתיים אמנם עיר הומוגנית יחסית, אבל גם כך יש הבדלים בין רחובות שונים ברחבי העיר ואפילו בין חלקים שונים של אותו רחוב. בפרט יש פערים מבחינת רמת הרעש, קרבה למוסדות לימוד, קרבה לגינות ציבוריות, לחנויות נחוצות, לתחבורה ציבורית ולצירי תחבורה, ועוד.

* מצב הנכס / מפרט – כשקונים דירה מקבלן, נדרשת בדיקה מעמיקה של המפרט והבנת המשמעות של כל פרט ופרט. ברכישת דירה יד 2, מומלץ בחום לבצע בדק בית יסודי, כדי ללמוד על מצב התשתיות החיוניות. כמו כן כדאי לבחון את מצבו הפיזי של הבניין כולו כשמדובר על מבנה ישן יחסית.

* היתכנות לתמ"א 38 – ברכישה של דירות בבניינים ישנים כדאי לברר האם ישנה תוכנית להתחדשות עירונית על הפרק, או אם ישנן מגבלות שמונעות זאת.

* פקקים – אם אתם לא עובדים מהבית, שיקול נוסף הוא מינימום פקקים בכל בוקר (במידת האפשר, כמובן).

* מידע תכנוני – רכישת מקרקעין היא תמיד עסקה סבוכה, שמחייבת גם לבחון נושאים כמו זכויות הבנייה של כל נכס, ייעוד מגרש בהתאם לתב"ע, חריגות בנייה ועוד. את המשימה הזאת רצוי להפקיד בידיים מקצועיות.

* ערך נכסים דומים – בימינו ניתן למצוא מידע מפורט על עסקאות שבוצעו בכל חתך שהוא. בדרך זו תוכלו להבין טוב יותר מהו השווי הריאלי של כל דירה שעונה על הצרכים שלכם.

ליווי מקצועי שמבטיח ראש שקט

בכל נקודת זמן מוצעות לא מעט דירות למכירה בגבעתיים. קמחי נדל"ן מציעה דירות איכותיות במיוחד, בכל רחבי העיר, ובנוסף מעניקה שירותי ייעוץ ותיווך הנשענים על בקיאות, היכרות עם העיר, יושרה מלאה והבנה שלקוח מרוצה הוא הנכס החשוב ביותר של חברה בתחום הנדל"ן.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן