זירת המומחים

המדינה מאמינה בכם, לא תיעזרו בה?

עסק חדש או כזה שרק החל את דרכו ויודע שצפוי לו עתיד מזהיר בשנים הקרובות או בכלל יכול לנסות לרתום לעזרתו את הקרנות שמסייעות לעסקים קטנים ובינוניים בעידוד המדינה. המדינה מאוד רוצה שעסקים רבים יקומו כדי שיהיה ממי לגבות מסים, כמובן, אבל גם לעודד את התעסוקה ולתת תמריצים שונים כדי לבנות כלכלה חזקה ויציבה. לשם כך היא מוכנה להשקיע בעסקים מבטיחים ומבוססים שמגישים תכנית עסקית טובה ובנויה היטב. עסקים כאלה יכולים להגיש בקשה לקבל הלוואה שניתנת על ידי קרן בערבות מדינה, שתנאי ההחזר שלה טובים וכוללים ערבות מדינה של 70% וריבית נמוכה משמעותית מהריבית בשוק הפרטי והמוסדי. את הבקשה מגישים בצירוף תכנית עסקית שרצוי שתיבנה על ידי מומחים שלמדו את העסק שלכם ובכך הם מגדילים את הסיכוי שלכם לקבל את התשובה החיובית שאתם מייחלים לה מהקרן שמעניקה את ההלוואה. חברת "ניהול נכון" של אמיר פרידברג מלווה עסקים כאלה כבר שנים רבות ומצליחה לקבל תשובות חיוביות רבות עבור לקוחותיה המרוצים.

לנהל עסק דורש ידע

ידע בניהול עסק מתקבל או על ידי התלמדות בשטח או על ידי יישום ידע תיאורטי עם הנתונים בשטח והוא מחייב כל הזמן למידה מתמדת כדי לבחון את הנתונים שמגיעים מהשטח ולהתאים את הארגון לנסיבות ולמצב. אם לא יודעים כיצד לשלוט בעסק ולנהל אותו, צריך לשכור אנשי מקצוע שזה תפקידם ולקבל ייעוץ עסקי מהאנשים שמתמחים בכך כדי שאפשר יהיה להתעסק במה שאתם יודעים באמת – ייצור המוצרים ושיפורם או מתן השירותים שלכם בצורה הטובה ביותר. עם ייעוץ עסקי טוב תוכלו להגיע רחוק וזה בדיוק מה שיועץ מקצועי יכול להקנות לכם בידע ובניסיון שלו.

לבחור יועץ עסקי כדי לקבל הלוואה

אחד מתנאי קבלת ההלוואה מחייב הגשת מסמכים ותכנית עסקית שמוכיחים שאתם יודעים מה אתם עושים, לאן אתם הולכים וכיצד לעשות את זה. כדי להגיש תכנית כזאת וליישם אותה בצורה נאותה רצוי למצוא מלווה עסקי שבודק ומייעץ לכם כיצד לשפר את הניהול שלכם ואת היחס לעסק בהתאם לכך. בניית עסק מחייבת קבלת החלטות ולפעמים יש להאציל סמכויות ולקחת מעין "שותף" שעוזר לכם לקבל החלטות ניהול במהלך הדרך, עד שאתם עומדים שוב לבדכם במסלול להצלחה ויודעים בדיוק כיצד לגדול ולנהל. לקוחות של חברת "ניהול נכון" של אמיר פרידברג יכולים להעיד על ההצלחה של העסק שלהם לאחר קבלת ייעוץ עסקי בנוגע לניהול ולקבלת החלטות פיננסיות ובכך חיזקו את העסק ואף הרחיבו אותו.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן