זירת המומחיםמשפט

עורך דין חוזים

חוזה הוא מסמך מחייב בין שני צדדים (או יותר) והוא יכול להיות קשור לאינספור תחומים או נושאים. רוב האנשים מכירים את חוזה ההעסקה בין עובד לבין מעביד או חוזה שכירות בין משכיר נכס לבין שוכר, וכמובן שיש עוד הרבה מאד סוגים של חוזים. ברוב המקרים אנשים לא מקדישים מחשבה לניסוח החוזה ולפעמים אפילו לא קוראים אותו לפני החתימה. על מנת לוודא שאכן הזכויות שלכם נשמרות ושההסכם יהיה נכון ויכלול את כל מה שהוסכם עליו – חשוב מאד שיהיה לצידכם עורך דין חוזים, שיכול גם לסייע בניסוח החוזה כך שיהיה חד-משמעי ותקף משפטית.

מתי מומלץ לפנות לשירותיו של עורך דין חוזים?

בכל מצב שבו עומדים לחתום על הסכם או חוזה כדאי מאד להתייעץ עם עורך דין חוזים שידאג לאינטרסים של הלקוחות שלו. הלקוח יכול להיות זה שיוזם את ההסכם או העיסקה וגם יכול להיות הצד השני. בהחלט ייתכן גם מצב שבו עורך דין אחד ינסח הסכם וידאג שהוא יהיה נכון ותקף לרצונות וההסכמות של שני הצדדים. הוא יקרא את ההסכם, יוודא שאין סעיפים שסותרים האחד את השני וכמובן יוודא שההסכמות שהושגו בעל פה מיוצגות נאמנה בחוזה הכתוב.

מה המשמעות של חתימה על הסכם ללא עורך דין?

כאשר אדם ללא הבנה בחוזים או הסכמים פשוט לוקח לידיו חוזה וחותם עליו, הוא עלול לגרום לעצמו נזק גדול. לא בטוח שכל מה שהוא יודע או מצפה לו אכן מופיע בחוזה וגם יכול להיות שהצד השני אפילו ינסה לפגוע בו דרך שינוי של הסעיפים ללא עדכון שלו. עורך דין חוזים יכול למנוע בדיוק את המקרים האלה ולוודא שהחוזה עומד בקריטריונים של מסמך משפטי תקף ומחייב, וכמובן שהמשמעות של כלל הסעיפים היא זו שהוסכם עליה בעל פה.

מחפשים עורך דין המתמחה בדיני חוזים?  פנו אל עורך הדין ארז הרכבי ותקבלו את השירות המתאים לכם ביותר.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן