זירת המומחים

עו"ד נזיקין

נפגעתם בתאונה ואינכם בטוחים אם אתם זכאים לפיצוי? החוק בישראל קובע את הזכאות לפיצוי במקרה פגיעה שנגרמה לכם על ידי גוף פרטי, עסקי או ציבורי. חייגו עוד היום אל עו"ד נזיקין לקבלת הסבר מפורט אודות הזכויות שלכם. קבלת פיצוי בגין הנזק שנגרם לכם דורשת בד"כ הגשת תביעת נזיקין כנגד הגורם הרלוונטי. במידה ויש לגורם האחראי לפגיעה ביטוח הפיצוי יינתן מחברת הביטוח שמבטחת אותו. משרד עו"ד זלצר מתמחה בדיני נזיקין ומייצג נפגעים בתאונות קשות ומורכבות, הניסיון הרב של הצוות מגדיל את סיכויי ההצלחה של התביעה.

עו"ד נזיקין להגשת תביעות נגד חברת הביטוח

במטרה להגן על עצמם מתשלום פיצויים בתביעות נזיקין מקפידים גופים עסקיים, פרטיים וציבוריים לרכוש פוליסת ביטוח, בין מכוח חובה ובין מכוח בחירה. כאשר יש לגורם האחראי למפגע פוליסת ביטוח תואמת, בד"כ הפיצויים ישולמו ע"י חברת הביטוח והתביעות מטופלות בהתאם לתנאי הפוליסה. חברת הביטוח הופכת לנתבעת נוספת ובד"כ ההליך כולו מתנהל מולה. היתרון של התנהלות מול חברת ביטוח הוא שמדובר בגוף פיננסי גדול. מנגד, כגוף פיננסי איתן, יש לחברות הביטוח את היכולת הכלכלית לשכור את שירותי עורכי הדין הטובים בתחומם ולכן חשוב ביותר שגם הנפגע יבחר עו"ד בעל ניסיון מוכח. עו"ד נזיקין מנוסה ינהל בעבורכם את ההליך, יבחן אפשרות למשא ומתן מול עורכי הדין של חברת הביטוח במקרים מתאימים במטרה להגיע להסדר מחוץ לכותלי בית המשפט וידע לייעץ לכם האם כדאי להגיע לפשרה או שמא למצות את ההליך עד סופו בבית המשפט (כאשר ההחלטה היא תמיד של הלקוח בלבד). הצגת ראיות מבוססות מגדילה את סיכויי ההצלחה שלכם.

מה צריך לעשות לאחר פגיעה בתאונה?

  1. להתפנות לקבלת טיפול רפואי (חשוב שהרופא יציין במפורש בדוח הרפואי את הגורם ונסיבות הפגיעה).
  2. לתעד ולצלם את המפגע.
  3. לאתר עדים לתאונה.
  4. לפנות בהקדם אל עורך דין נזיקין לטובת התייעצות.
  5. לשמור מסמכים רפואיים, קבלות ושאר הוכחות להיקף הנזק.

מה צריך בשביל לנצח בתביעת נזיקין?

ייצוג משפטי מקצועי הוא המפתח לתביעת נזיקין שמסתיימת בקבלת סכום פיצוי שהולם את היקף הנזק שנגרם לכם. עבודה משפטית נכונה של עו"ד נזיקין חיונית לגיבוש התביעה. שימו לב, הגשת תביעה לא מבוססת עלולה לגרום לדחיית התביעה או לקבלת פיצויים בסכום נמוך משמעותית מהמגיע בנסיבות. חובת ההוכחה להיקף הפגיעה חלה על הנפגע. משרד עו"ד זלצר מתחייב לייצוג הולם, מקצועי, אסרטיבי ומדויק, חייגו עוד היום להתייעצות עם עורכי דין נזיקין מהטובים בארץ.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן