זירת המומחים

איך להגן על עצמכם מבעלי כוח ושררה

החוק למניעת הטרדות מיניות במקומות עבודה ובכל מקום שיש בו היררכיה ומרות גרם למודעות רבה יותר לבעיה אבל גם למקרים שבהם לא תמיד אפשר להוכיח זאת. הקשיים השונים בהוכחת הטרדות מיניות במקומות עבודה מניעים כל עו"ד הטרדות מיניות לייעץ ללקוחות שלו לתעד את המקרים ולהביא כמה שיותר הוכחות לכך. היום בית המשפט אמנם מודע יותר לבעיה אבל גם נוטה להקשות כאשר מדובר בגרסה מול גרסה ללא הוכחות. הכל קם ונופל על מידת האמון לפעמים ולכן חשוב גם לבחור עורך דין מנוסה ומקצועי שיש לו ידע רב בתחום והוא יוכל לייצג אתכם בבית המשפט בצורה נאותה. את הייצוג המשפטי בוחרים גם לפי מידת הכימיה והאמון שלכם בעורך הדין שנלחם את המלחמה שלכם בנושא רגיש זה, כדי להוציא את צדקתכם לאור ולהשיג לכם פסק דין לפי הציפיות שלכם. איתי ליבנה – משרד עורכי דין מייצג כבר שנים רבות גם תובעים וגם נתבעים במקרים של הטרדות מיניות במקום העבודה ועושה זאת בהצלחה רבה לשביעות רצון לקוחותיו.

קלות ההקלדה הזדונית באינטרנט

היתרונות הרבים שאנחנו מכירים מהאינטרנט של חופש הדיבור והפרסום הוויראלי המהיר עומדים לנו לרועץ כאשר אנחנו נתקלים במקרים של השמצות שפוגעות באנשים. הפגיעות האלה מגוונות ויכולות לנוע מקללות ומילים בוטות ועד הפצת שקרים ודיבה שנופלים בגדר לשון הרע על פי החוק. עורך דין תביעת דיבה שמקבל תביעה כזאת יבדוק האם מדובר בכוונה תחילה לפגוע משום שזה אחד מהיסודות שעליהם מושתת החוק, ואז ישגר מכתב התראה לפני הגשת תביעת דיבה למי שפגע בכם. חשוב לדעת שיש מקרים שבהם תוכלו לקבל פיצויים ללא הוכחת נזק אם תצליחו להוכיח שמדובר בלשון הרע או בהוצאת דיבה ללא ביסוס וללא קשר לעובדות, וזה נפוץ הרבה יותר ממה שחושבים.

למה לא כל תביעה זוכה

המדיה החברתית נגישה לכולם ללא יוצא מהכלל ולכן אפשר להגיש תביעות כאלה נגד אנשים רבים שמרשים לעצמם להיות פוגעניים. עם זאת, בית המשפט לא ימהר לקבוע זאת אם זה יפגע בחופש הדיבור ולא ייראה לשופט שמדובר בכוונת זדון לפגוע. לפעמים הפסיקה תהיה התנצלות הדדית או פשרה אחרת. צריך לקחת את זה בחשבון כשמתכננים תביעת דיבה רצינית. במקרים שבהם השופט ייטה להציע פשרה יכול להיות שתצטרכו להתפשר, ולכן מומלץ להגיש תביעות דיבה ולשון הרע שכן גרמו לנזק כבד שאפשר להוכיח אותו בבית המשפט ולפצות אתכם על כך. איתי ליבנה – משרד עורכי דין מייצג לקוחות רבים בתחום זה ומייעץ להם כאשר הם נפגעים מלשון הרע.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן