זירת המומחים

מקרים במקום העבודה שאפשר לקבל ייעוץ משפטי לגביהם

מה לעשות אם מפטרים אותי מהעבודה

בדיני העבודה בישראל, יש בחוק הגנות על העובדים מפני פיטורים. אך גם אם פוטרנו, כמובן שיש למפוטר זכויות. לפני החלטה סופית על פיטורים מחויב המעסיק לזמן את אותו העובד לשימוע, כדי לתת לו אפשרות להגן על עצמו. אם חוויתם פיטורים מהעבודה ואתם צריכים סיוע משפטי, עורך דין דיני עבודה פיטורין יוכל לסייע לכם. אם פוטרתם ייתכן ותהיו זכאים לפיצויים מאותו מעביד. זאת בשל הפגיעה ביכולת שלכם להשתכר. בנוסף, יתכן שתקבלו פיצויים נוספים בגין עוגמת נפש, אובדן כושר השתכרות וכו'.

האם אפשר לקבל סיוע משפטי בנושאים שקשורים לפנסיה?

כמו שאנו יודעים, הפנסיה היא בדרך כלל נושא סבוך ביותר. מרבית האנשים אפילו מפחדים לצלול לעומק הנושא, ולכן הידע שלהם קטן מאוד בכל הנוגע לזכויות שלהם ולאפשרויות שעומדות בפניהם . עורך דין לענייני פנסיה הוא איש מקצוע שיוכל לעזור לכם בנוגע לפנסיה שלכם. מכיוון שפיטורים יכולים להגיע בכל שלב בקריירה, בטחון תעסוקתי ופנסיוני הם חשובים מאוד. איש מקצוע בעל ניסיון שמבין אתכם ואת הצרכים שלכם, ידע איך לדאוג לכסף שלכם בצורה הטובה ביותר. לכן תרצו להיעזר בו כדי לוודא שהכסף שצברתם במהלך כל השנים יהיה שם כשתצטרכו אותו.

מה עושים במקרה של הטרדה מינית במקום העבודה?

נושא הטרדות מיניות כן אלה בשיח הציבורי בשנים האחרונות, ומקום העבודה תמיד היה מקום עם סכנה להתרחשות של הטרדות מיניות. כיום, במקרה של הטרדה מינית בעבודה עורך דין נכנס לתמונה כדי לסייע למי שהוטרד, כדי לוודא שיהיו לכך השלכות. חווית הטרדה מינית במקום העבודה על ידי מנהל או עמית לעבודה יכול להתבטא במספר דרכים, לדוגמא כפייה לבצע אקט מיני, נגיעות בעלות אופי מיני, בקשות מיניות, הערות מיניות, ועוד. בנוסף, אם יש לכן חשד שהמעסיק לא מתכוון לברר את התלונה שהגשתן לגבי הטרדה מינית כראוי, את יכולה לפנות מיד לקבלת ייעוץ משפטי בנושא. אם התרחשה הטרדה מינית במקום העבודה, עורך דין הוא האדם שתרצו לפנות אליו. משרד עורכי דין רן סיון הוקם ע"י עו"ד רן סיון, בעל 3 תארים אקדמיים במשפטים ובמנהל עסקים, ובעל ניסיון רב שנים בעולם העסקי מסחרי. עו"ד רן סיון הנו חבר הוועדה לדיני עבודה בלשכת עורכי הדין במחוז הצפון. למשרד 2 סניפים בעפולה ובבית השיטה, וישמח לסייע לכם בכל הנוגע לדיני העבודה.

 

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן