זירת המומחים

מה עושים עם מזיקים

שוב נעקצת?

אין ספק שזכות הבכורה להצקות המזיקים שייכת לעוקצים למיניהם, אנחנו רגילים לדבר קודם כל על היתושים- היתושות ליתר דיוק, אבל בואו נדבר רגע על האלו הקטנטנים והמתסכלים, הפרעושים. הם חיים על הרצפה, על השטיחים, על הספות או על בעלי החיים שלכם, ומדי פעם מזנקים אליכם לטעימת דם מרעננת, קשה לעלות עליהם בתחילה, אבל מהר מאד מבינים את גודל הצרה. חשוב מאד לדעת שהדברת פרעושים יעילה מתחילה קודם כל בסדר ונקיון יסודיים של הבית, משום שפרעושים מטילים ביצים בכל מקום אפשרי בזירה, שאיבת אבק מכל הפינות והבדים היא חובה, נקיון יסודי של גוף הכלב שלכם אם ישנו, וגם כיבוס בהרתחה של כל המצעים ומה שאפשר. בשלב שני קוראים למדביר, חייבים? כן, בשונה מהדברת יתושים שתוכלו לעשות בעצמכם, הדברה נגד פרעושים מחיבת כיסוי כל השטח בחומר, זה לא דבר שאתם יכולים לעשות עם K300.

ומה עם קרציות?

יש בתים שסובלים ממכה קרציה במיוחד- הקרציות. הן לא עדינות כמו הפרעושים, הן גדולות יותר ומטילות אימה, והעקיצות שלהן הרבה פעמים מסוכנות. גם הן נצמדות לאזורים ובעיקר לבעלי חיים, ויקפצו ליצורים אנושיים שסביבם לארוחות עיקריות ונשנושי ביניים. הדברת קרציות גם היא עניין מסובך, יש סוגים שונים של קרציות ובהתאם לכך סוגים שונים של חומרי הדברה, יש צורך להתאים את החומר גם לאזור הנגוע, למשל- מרבץ הכלב שלכם זקוק לחומר שונה מרצפת המטבח שלכם, למרות שייתכן ששניהם נגועים. בכל מקרה קרציות זה לא משחק, בכל שנה נאספים בספרות הרפואית מקרי מוות כתוצאה מעקיצות קרציות. אם נעקצתם חלילה יש לפנות מיד לרופא, משך הדגירה של מחלה המועברת דרך קרציה מספק לכם זמן לקבל טיפול רפואי במידה ויש צורך ולשמור על חייכם. ותמיד עדיף לערוך מדי פעם הדברה נגד קרציות בחצר על כל צרה שלא תבוא.

ומה עם העכברים?

מכרסמים הם ללא ספק המנצחים מבחינת הגודל וגם מבחינת הסלידה שלנו, עכברים, חולדות וכל השאר, הם מכת מדינה. אז אפשר לקנות עוד מלכודת ועוד מלכודת ולהמשיך לחשוש לעבור במסדרון כי מי יודע מה יקפוץ עלי, ואפשר פשוט להביא הדברה מקצועית. מלכודות, מכל הסוגים, הם לא הפתרון הסופי של העכברים שלכם, כדי להרתיע את האורחים מביקור חוזר או ממבצע חבר מביא חבר, צריך הדברה מקצועית, כולל זיהוי נתיבי הפלישה וטיפול יסודי בהם. הדברת מכרסמים נעשית היום בשיטות שונות ומתקדמות, שיעשו לכם שקט.

אנחנו מקווים ששלום לכם ולביתכם, אבל בכל מקרה וכדי להקדים רפואה- שמרו באנשי קשר את אמיר המדביר, מהיום לא צריך להיכנס לפאניקה, כל מה שאתם צריכים זה מדביר מקצועי עם לב ואחריות אמיתית להחזיר אתכם לחיים רגועים. מישהו כמו אמיר המדביר.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן