זירת המומחיםמשפט

עורך דין ייפוי כח מתמשך

ייפוי כח מתמשך הוא אופציה חדשה יחסית (משנת 2017) אשר מאפשרת לכל אדם למנות אדם אחר שינהל את ענייניו אם הוא עצמו יהיה מנוע מלעשות זאת עקב מחלה או פגיעה אחרת. ייפוי הכח הוא תחליף יעיל מאוד למינוי אפוטרופוס, פעולה שאותה ניתן לבצע רק כשהאדם כבר בלתי כשיר לקבל החלטות (ולכן למעשה לא הוא זה שבוחר את האפוטרופוס). כשעורכים בעזרת עורך דין ייפוי כח מתמשך – והחוק מחייב מעורבות של עורך דין, וליתר דיוק עו"ד שעבר הכשרה ספציפית בנושא ייפויי כח – חובה להקדיש תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט, כדי שאפשר יהיה למצות את יתרונות המהלך. במשרד עו"ד שדה ושות' מסייעים בעריכת ייפויי כח מתמשך באחריות ובמקצוענות.

למה מומלץ לערוך בעזרת עורך דין ייפוי כח מתמשך?

* שליטה מלאה בחיים בכל תרחיש – בזכות ייפוי הכח שנערך מראש, עוד לפני ההגעה למצב שלא מאפשר לנהל את החיים, תוכלו לקבוע מי יבצע עבורכם את הפעולות החיוניות בכל התחומים הרלוונטיים.

* שקט נפשי – ייפוי הכח מעניק לכם למעשה שקט נפשי מפני שבזכותו אתם יודעים שאף פעם לא תהיו לבד, ותמיד יהיה אדם – שאתם סומכים עליו – שידאג לעניינים הכספיים, הרפואיים והאחרים.

* דיוק ותקפות – ייפוי כח מתמשך שנערך בעזרת עורך דין אחראי הוא מסמך בעל תוקף משפטי (לאחר הפקדות אצל האפוטרופוס הכללי), וחשוב מכך, מדויק לחלוטין.

תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט

כשנעזרים בשירות של עורך דין ייפוי כח מתמשך הוא כאמור מסמך מדויק לחלוטין. בהקשר זה כדאי לדעת שניתן לבחור גם יותר ממיופה כח אחד – למשל אדם אחד יופקד על הנושאים הכלכליים ואחר על הנושאים הבריאותיים. כמו כן ניתן לבחור מראש מיופה כח חלופי למקרים שבהם מיופה הכח הראשון לא יוכל למלא את התפקיד הרגיש. בנוסף תוכלו לקבוע כללים ספציפיים להפעלת ייפוי הכח, וזוהי כמובן עוד דרך למקסם את השליטה בכל תרחיש עתידי אפשרי, וכן להטיל מגבלות על התנהלות המיופה או המיופים. במשרד עו"ד שדה ושות' הצטבר ניסיון יקר ערך בתחום הספציפי הזה, ובשילוב האחריות והמקצוענות מובטח לכם שירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן