זירת המומחים

הכלים המתקדמים לעידוד צמיחת השיער

מדהים לראות איך הטכנולוגיה המתקדמת, עוזרת לנו להגיע לעוד ועוד הישגים, במגוון מישורים. בין היתר, אנחנו רואים את ההתקדמות המדהימה שיש באיכות וביעילות של הטיפולים לעידוד צמיחת השיער. השיער שלנו, שיער הראש, הוא בראש ובראשונה סוג של סמל סטטוס. אובדן שיער בגילאים צעירים בעיקר, פוגע בביטחון העצמי של המטופל ונתפס בתור משהו שאפשר וכדאי לשנות. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כך שהכל אפשרי, אם רק תאמינו בכך. במאמר הבא נדבר בהרחבה על טיפול PRF ועל טיפולים נוספים עבור עידוד צמיחה של השיער.

מה אנחנו מנסים להשיג בסופו של דבר?

האחראית על גידול שיער בריא ושופע, היא הקרקפת, יותר נכון, רקמות הקרקפת. אלו, מעבירות באמצעות צינורות הדם, חומרים מזינים, המאפשרים לזקיק השיערה להתפתח ולגדל שיער חדש. אם אנחנו רואים ירידה באפשרות של הזקיקים לייצר עוד שיער חדש ובריא, הרי שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו, האם חסרים חומרים מזינים לקרקפת בשביל המטרה הזו בדיוק?  טיפול IPRF הוא התשובה הטובה ביותר.

במהלך הטיפול, אנחנו לוקחים קצת מדמו של המטופל, בדומה לבדיקת דם פשוטה. אנחנו מכניסים את הדם החדש לכלי מיוחד, אשר מפריד בין החומרים השונים בתוך הדם ומבודד את החומרים החיוניים לנו בשביל לעזור לשיער לצמוח מחדש. את המבחנה המיוחדת הזו, עם הנוזל הייחודי, אנחנו מזריקים אל תוך הקרקפת ומכאן, כל שנותר לנו, זה להמתין לתוצאות.

האם נדרש טיפול אחד או יותר מכך?

בדרך כלל, אנחנו צריכים לבצע מספר טיפולים בתוך חודש או חודשיים, עד שנראה תוצאות של ממש. אל דאגה, אנחנו מדברים על טיפולים קצרים יחסית ואין שום בעיה להמשיך להתנהל כרגיל מיד לאחר היציאה מהקליניקה.

התפקיד שלנו במשוואה הזו הוא להקפיד ליצור סביבה נעימה עבור כל מטופל, זאת בשביל שנוכל להבטיח כי המטופלים שלנו ירגישו בנוח ויקפידו להמשיך לבוא לקבלת טיפול מקצועי כל הזמן. אנחנו כמובן, מקפידים על עבודה רגישה, דיסקרטית, משום שאנחנו מבינים עד כמה הנושא הזה עלול להיות רגיש. כאמור, התפקיד שלנו הוא בסופו של דבר ומעבר לכל דבר אחר, לסייע למטופלים שלנו עד כמה שאפשר.

ממתינים לכם לייעוץ ראשוני

אין שום סיבה להתמהמה. ככל שהטיפול הראשוני לא ינתן בזמן, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו נעזרים בכלים מורכבים יותר ואגרסיביים לצורך עידוד צמיחת השיער מחדש. לכן, אנחנו ממתינים לכם פה עכשיו. אם יש לכם שאלה, קליניקת DNG היא הכתובת שלכם.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן