זירת המומחים

ייצור קרטונים

זה כבר הרבה מאוד שנים שקרטנים, קופסאות האריזה העשויות מנייר חזק במיוחד, משמשים אותנו בכל תחומי החיים. הם מלווים כמעט כל מעבר דירה, הם משמשים אותנו לתעשייה, איתם אנחנו יכולים לאסוף ירקות מהשוק ואם אנחנו פותחים עסק עצמאי, ייצור קרטונים הוא תהליך משמעותי, אשר ילווה את פיתוח האריזות המיוחדות אשר ייסעו את המוצרים שלנו ישר לפתח הבית של הלקוחות. תהליך של ייצור קרטונים אולי נראה פשוט, אבל כאשר אנחנו, חברת 'מגה בוקס', נקראים לדגל כדי ליצור קרטונים בהזמנה אישית, הרי שמדובר על משימה מורכבת ויצירתית במיוחד. אנחנו לוקחים הרבה פרטים בחשבון. על כך ועוד נספר בהרחבה במאמר הבא.

למה תהליך ייצור קרטונים חשוב כל כך

אנחנו עורכים ייצור קרטונים בשני מקרים. יש מי שעבור מעבר דירה רוצים לערוך ייצור קרטונים מיוחד, כדי לענות על צורך ספציפי. אבל בדרך כלל, הסיבה בגינה אנחנו נקראים לערוך ייצור קרטונים, מתייחס ליצירה של אריזות עבור התעשייה. בקצרה נאמר כי כל בעל עסק המשווק מוצרים, לא יכול לחשוב רק על פיתוח המוצר עצמו, למרות שמדובר בהחלט על ליבו של העניין. אלא, חווית המשתמש כולה, הכוללת פתיחה של הקרטון העוטף את המוצר, היא חוויה אשר יכולה להשפיע על הרכישות הבאות גם כן. לכן, כאשר אנחנו משקיעים בתהליך של ייצור קרטונים, אנחנו למעשה משקיעים בחוויה של הלקוח ברגע בו הוא פותח את החבילה ובודק מה נמצא בפנים. כדי להביא ללקוחות שלכם את החוויה המושלמת, אנחנו משקיעים בשעות בפיתוח רעיונות יצירתיים בתהליך של ייצור קרטונים.

אילו פרטים אנחנו לוקחים בחשבון

בגדול, אנחנו שואלים את עצמנו שלוש שאלות:

  1. איזו אריזה תשמור על המוצר בצורה הטובה ביותר: למשל, יש הבדל בין יצירה של קרטון עבור משלוחי אוכל לעומת יצירה של קרטון עבור מוצר שצריך לעלות למכולה ולהגיע לצד השני של העולם בבטחה.
  2. נחשוב על יצירה של ארגז אשר יתאים לרוח המותג: לפעמים נחליט על ייצור קרטונים הנושאים את הלוגו של המותג, לעיתים נחשוב על פתרונות יצירתיים אחרים אשר יתנו לנו מענה במישור האסתטי.
  3. נבין איך אנחנו יוצרים קרטונים במחירים משתלמים: כדי שאתם, הלקוחות שלנו, תהנו מכל העולמות במחיר הטוב ביותר.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן