זירת המומחים

יועץ משכנתאות מחירים

יועץ משכנתאות מחירים נקבעים על פי סוג ורמת השירות כמו גם אלמנטים אחרים. ההשקעה בייעוץ מניבה פירות ותורמת לחיסכון. ככל שהמשכנתא נלקחת לטווח ארוך כך גדל החיסכון הכספי המצטבר. יועץ מנוסה מכיר את התחום לעומק ויכול לבחור ללקוחו מסלול המתאים לו כמו כפפה ליד. חברת win משכנתאות עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע בעל ערך רב.

יועץ משכנתאות מחירים – מקובלים וסבירים

יועץ משכנתאות מחירים נקבעים על פי סוג השירות וכמות הטיפולים, ובכל מקרה, יהיו אלו מחירים נוחים וסבירים. משימות היועץ רבות ומחייבות בדיקות רבות. הוא מתחשב בחוק הקיים הקובע כי עבור דירה ראשונה ניתן לקבל 75% מערכה. משפרי דיור יזכו ל70% ואילו בעלי דירה נוספת עד 50% מהערך. צריך להוסיף גם כי הבנק עצמו מוגבל על פי חוק לגבי הסכום שהוא יכול לתת. היועץ אף לוקח בחשבון את גובה ההלוואה הנדרשת ללקוחו ויכולות ההחזרים החודשיים שלו ביחס להכנסותיו. הסכום להחזר חייב להיות מציאותי ולהתחשב גם בהוצאות האחרות לניהול משק הבית. כן יש לקחת מרווח ביטחון למקרה וההכנסות נפגעות עקב אובדן מקום עבודה, פגיעה מהכנסות עסק ועוד. על פי כל אלו הוא מחפש ומוצא את המסלול הנכון בבנק הנבחר. המשכנתא תהיה בריבית נמוכה ככל האפשר, וכן, גמישה שניתן למחזרה/לחסלה בכל עת ללא קושי וכדומה.

התנהלות מול הבנק

היועץ יתנהל היטב מול הבנק. ינהל מולו מו"מ, יבקש מהלקוח את המסמכים הנדרשים לבדיקת מצבו הפיננסי ורמת השתכרותו ויגישם. כך דפי עו"ש לחודשים אחרונים, תלושי שכר, דו"ח הכנסות לעצמאי, דו"ח שמאי הקובע את ערך הנכס המשמש כביטחון ואשר על פיו ייקבע גובה הסכום הניתן ואחרים נדרשים. לאחר אישורם יוודא כניסת סכום ההלוואה לחשבון לקוחו.

חברה עם מנהלים מיומנים

חברת win משכנתאות מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל הקשבה והפנמה, ייעוץ, בחירת משכנתא מתאימה, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתמחות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו לשרת נוספים.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן