זירת המומחים

שיפוץ מקלחת קטנה

בעלי בתים רבים מניחים בטעות שעיצוב מחדש של חדר מקלחת קטן, יהיה פשוט וזול יותר מאשר חידוש חדר אמבטיה גדול יותר. בגלל האתגרים המובנים של עבודה בשטח קטן יותר, ייתכן שלא תוכלו לחסוך זמן וכסף רב כפי שחשבתם, אלא אם כן, תפנו לעזרתם של אול דיזיין,, המומחים בתחום שיפוץ מקלחת קטנה, אשר יודעים בדיוק מה צריך לעשות ואיפה יתאפשר לכם לחסוך.

איך לבחור את סגנון חדר המקלחת החדש?

תצטרכו להיות יצירתיים כדי להפיק את המרב מכמות מוגבלת של מקום בחדר מקלחת קטן יותר. ניתן להשתמש בצבע, תאורה ומראות כדי לרמות את העין ולייצר נראות של חלל גדול יותר. חשבו על שיפוץ מקלחת קטנה כעל חידה מרתקת שתוכלו לפתור מבלי להיכנס לחובות. ללא קשר לגודלם, חדרי אמבטיה מקוטלגים לרוב על סמך השימוש העיקרי שלהם. מיקומו של חדר האמבטיה בבית, האנשים שמשתמשים בו בעיקר והאם יש בו אמבטיה או מקלחת או לא, כולם משחקים תפקיד בקביעת הסיווג שלו.

תהליך שיפוץ מקלחת קטנה

תהליך שיפוץ מקלחת קטנה מתרחש במספר שלבים. הצעד הראשון בכל פרויקט שיפוץ מקלחת קטנה הוא תמיד להסיר את הציוד והאביזרים הישנים. מעבר לפינוי הכלים הסניטאריים ניתן להוריד גם את האריחים והקרמיקה של חדר המקלחת, כדי לרצף את הקירות מחדש לפני הסגנון שתבחרו.

ברגע שמבצעים שיפוץ כוללני לחדר המקלחת, זה הזמן לבדוק, ובמידת צורך גם להחליף, את מערכת האינסטלציה והצנרת.לאחר החלפת הצנרץ, והדבקת אריחים חדשים על הקירות והריצפה, מעגלים חשמליים חדשים יופעלו לפי הצורך, בהתאם לפריסת החלל החדשה שלכם במקלחת, יותקנו מנורות חדשות וונטה במידת הצורך. החשמלאי יחזור לאחר שהקירות והתקרות יעברו את הבדיקה כדי שניתן יהיה לבצע את החיבורים הסופיים עבור האורות, המתגים והמאווררים.

סיוע מקצועי בזמן שיפוץ מקלחת קטנה עשוי להיות נחוץ, גם אם אתם לא מתכוונים להשתמש בעזרתם של אינסטלטורים וחשמלאים מוסמכים. אבל, מכיוון שחיווט וצנרת לא תקינים שאינם עומדים בתקן עלולים להזיק, חשוב לוודא כי חברת השיפוצים שאתם עובדים איתם מעסיקים אנשי מקצוע מוסמכים בתחומים אלו.

עצות משתלמות בנוגע לריצוף מקלחת קטנה

הזמן והכסף המושקעים על ריצוף חדר האמבטיה הם לרוב גבוהים מזה של שיפוץ חדרים אחרים. בשל הקושי והדיוק הכרוכים בכך, בעלי בתים רבים בוחרים שגורם מקצועי יטפל בריצוף החלל. ריצוף מקלחת הוא לא לבעלי לב חלש. חשוב לשים לב כי ריצוף הקירות בחדר האמבטיה צריך להיות מדויק מבחינת המידות והעיצוב, ואילו ריצוף הריצפה במקלחת צריך להיות אטום כדי למנוע חילחול מים.

איטום, תחזוקה נמוכה ואסתטיקה הם כולם חובה לריצוף חדרי אמבטיה. אריחי קרמיקה, אריחי פורצלן, ריצוף ויניל ביריעות הם חלק מהאפשרויות לרצפת חדר האמבטיה. לא מומלץ להשתמש בעץ מלא, או פרקט למינציה בחדר האמבטיה, מאחר וחומרים אלו פגיעים יותר למים ונזקי לחות.

רעיונות לחידוש חדר מקלחת זעיר

למרות הגבולות הפיזיים, לדמיון שלכם אין גבול. עם מספר רעיונות מקוריים שיפוץ מקלחת קטנה יכולה להוביל לתוצאה מדהימה:

  • איך לגרום לחלל להיראות כאילו יש יותר מקום? הפוך את האשליה של אנכיות בחדר. כאשר המעבר בין התקרה לקיר מתרכך, נוצרת אשליה של גובה הנותנת רושם של חדר גדול יותר. פמוטים לקיר או תאורה שקועה שזוהרת כלפי מעלה יכולים לגרום לקיר להיראות גבוה ודק יותר ממה שהוא בפועל.
  • איך לבחור צבע נכון עבור חלל צפוף וקטן? בחלל מוגבל, יש להימנע מצבעים נועזים ומניגודים חדים. על מנת לגרום לחלל זעיר להיראות גדול יותר, בחרו בגוונים בהירים יותר מאותה משפחת צבעים. יישור אריחי הרצפה והקיר יוצר אשליה אופטית של חדר ארוך ורחב יותר.
  • נסה עיצובים גדולים יותר- כדי להערים על העין וליצור רושם של חדר גדול יותר, קשטו אותו בדפוסים בקנה מידה גדול כמו פסים רחבים, ריבועים ענקיים וצורות עצומות אחרות.

רוצים לשמוע על עוד רעיונות מקוריים שיעזור לכם בזמן שיפוץ מקלחת קטנה? צרו קשר עם אול דיזיין וקבלו את כל שירותי השיפוץ במקום אחד!

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן