זירת המומחים

עו"ד לשון הרע

עו"ד לשון הרע והוצאת דיבה

המושג לשון הרע מתייחס לאמירות כתובות או מדוברות שיש בהן כדי להכפיש את שמו של אדם או לפגוע בכבודו. יש אמירות כאלה שנאמרות או נכתבות בכוונה תחילה ויש כאלה שנאמרו או נכתבו ללא כוונת זדון. כך או כך – מי שרואה את עצמו נפגע מאמירות כאלה שהיו מכוונות כלפיו צריך לפנות לעו"ד המתמחה בתחום לשון הרע שמכיר את התחום ובקיא בו ויוכל לייעץ לו איך יהיה הכי נכון לטפל בעניין. בעידן הרשתות החברתיות שבהן קל מאד להביע דעה לא תמיד אנשים מודעים לכך שאין באפשרותם להביע כל דעה שיש להם ושיש דרך גם להביע דעות שליליות

מתי צריך לפנות אל עו"ד לשון הרע?

חשוב להבין שהנושא של הכפשה, הבעת דעה שלילית או פגיעה בכבוד יכולים להיות קשורים הן לאנשים פרטיים והן לבעלי עסקים. כיום כשהרשתות החברתיות ורשת האינטרנט מזמינות כל גולש להביע דעה, לכתוב חוות דעת או לתת המלצות על אנשי מקצוע או עסקים – מאד נפוץ לראות גם דעות שליליות מה שעלול להיות הרסני וחורץ גורלות. עו"ד לשון הרע הוא הכתובת לפנות אליה כאשר רואים ברחבי המרשתת כיתובים כאלה, בין אם הם יוצרים הדים ואדוות ובין אם לא. אין גם התייחסות לגודל הפלטפורמה שבה פורסמו הדברים. דין קבוצה גדולה כדין פורום קטן ומצומצם.

החשיבות של ידיעת דרך ההתנהלות המותרת

כל מי שיש לו מה לכתוב או להגיב ברשת צריך לדעת איך לעשות את זה נכון על מנת שלא ימצא את עצמו חשוף לתביעות או בירורים משפטיים. גם מי שמעוניין לדעת איך נכון להתנהל ברחבי רשת האינטרנט יכול לפנות אל עו"ד לשון הרע על מנת לדעת מה מותר ואיך מותר לכתוב וכך הוא יוכל להיות מוגן מכל טענה של לשון הרע או פגיעה באדם זה או אחר. בדרך זו אפשר גם להביע דעה עניינית וגם להישמר.

עורך הדין יוסף אמר, פועל בתחום איסור לשון הרע ויוכל לייעץ או לסייע לכל לקוח ולכל מי שיפנה אליו בנושא זה.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן