זירת המומחים

פיגום נייד

העבודה בשטח דורשת מהפועלים ובעיקר, ממנהל העבודה והקבלן, לשמור על ראש פתוח ויצירתיות. הרי אנחנו יודעים כי לא תמיד מה שנראה פשוט בלוח השרטוט, באמת נראה אותו דבר בשטח, בזמן העבודה. היתרון המשמעותי ביותר של פיגום נייד זו העובדה כי מדובר על מוצר אותו אפשר למקם ולהזיז לפי הצורך שלנו בזמן הפעילות. כלומר, בניגוד לאלטרנטיבות, אנחנו יכולים כמו ליצור קונסטרוקציה חדשה בכל פעם, לפי הצורך. במאמר הבא נסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על פיגום נייד. ניתן לכם הצצה אל יום העבודה שלנו וכמובן, נעזור לכם לקבל החלטות אופרטיביות שייטיבו עם הפרויקט שלכם. הרבה עבודה לפנינו, בואו נתחיל עכשיו.

כמה מילים על פיגום נייד באופן ספציפי

בדרך כלל, אנחנו נציע פיגום נייד עשוי אלומיניום. המתכת הזו נחשבת לחומר הפופולארי ביותר בעולם היום, לצורך הקמה של פיגומים מסוגים שונים. היא נחשבת זולה יחסית לאלטרנטיבות. קל לעבוד איתה, כך שאנחנו יכולים ליצור עוד ועוד פיגומים לפי הצורך. בנוסף, משום שהמתכת נחשבת יחסית קלה, הרי שהעובדים יכולים יחסית בקלות, להזיז את הקונסטרוקציה ממקום למקום. בואו לא נשכח כי אמנם המתכת קלה, אבל היא בהחלט יכולה לעמוד בעומסים משמעותיים, כך שאנחנו לא צריכים לדאוג יותר מדי בנוגע לבטיחותם של העובדים בשטח.

פיגום נייד יכול להיות פיגום מדרגות, כזה שמקל על העובדים לנוע בחופשיות מנקודה אחת לאחרת לאורך השלדה. אגב, אנחנו הרבה פעמים ממליצים ללכת על מוצר קצת יותר מורכב ואיכותי, גם אם יש לבחירה הזו משמעות כלכלית. זאת משום שאנחנו מאמינים כי ככל שנדע להנגיש את שטח העבודה לפועלים, כך העבודה שלהם תהיה יותר איכותית ומדויקת בסופו של דבר וזו המטרה לשמה התכנסנו כאן היום.

איך נראה תהליך העבודה מולנו

חברת 'אקרו המפרץ' , לא רק משקיעה משאבים עצומים בייבוא מוצרים איכותיים לענף הבניה. אנחנו כאן כדי לייעץ לכם וכדי לעזור לכם לבחור בחירות שייטיבו עם הפרויקט עליו אתם אמונים. אנחנו תמיד נתחיל בשיחה מעמיקה ומהיכרות שלנו את הלקוח. בהמשך, נציג לכם את כל המידע ונקבל ביחד החלטות נבונות ומועילות. רוצים לשמוע עוד? אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן