בעלי מקצועמשפט

עורך דין תאונות דרכים

תאונות דרכים הן מכת מדינה ולפעמים לא תמיד הכביש אשם אלא הגורם האנושי בגלל נהיגה פרועה, אי ציות לחוקי התנועה, טעות אנוש אמיתית או אובדן שליטה בגלל תנאי הדרך. בכל המקרים המשותף הוא הנזק שנגרם לרכוש ובמקרים רבים גם פגיעה בחיי אדם. עורך דין תאונות דרכים הוא האדם הראשון שמתקשרים אליו ברגע שקורית תאונה ואתם משוחררים הביתה או לבית החולים, משום שלמשפט שיתקיים יש השלכות רבות על כל מי שמעורב בתאונה, ובוודאי מי שגרם לפגיעה בחיי אדם. לכן, רצוי להתקשר כמה שיותר מוקדם כדי לקבל גם ייעוץ של עו"ד לפני החקירה ואם נמצאים במעצר על אחת כמה וכמה שיש לתת לאיש מקצוע לנהל את התיק שלכם ולייצג אתכם. עוה"ד ושופט התעבורה בדימוס אלי אנושי מייצג לקוחות רבים שמעורבים במקרים כאלה ולכן יודע עד כמה מורכב בנושא לכל המעורבים בו.

מה צריך לעשות במקרים של תאונה עם או ללא נפגעים?

תאונה ללא נפגעים יכולה להיות קשה גם היא כאשר מדובר בפגיעה ברכוש אבל אין ספק שיש הקלה כשאין נפגעים בנפש. בכל מקרה קל כזה יש להחליף פרטים על מנת להגיש לחברת הביטוח, ולתעד את כל מה שיש מסביב ומה שאירע על מנת להגיש עדויות כאלה. זה פותח מסלול מכשולים ארוך של בירוקרטיה שבו כל צד יטען את מה שיטען כדי לצאת הכי טוב, ולכן רצוי לאסוף כמה שיותר תיעוד שמשחרר אתכם מהאשמה ואם אתם חוששים שלא תצליחו לעשות זאת היעזרו בשירותי עורך דין תאונות דרכים על מנת לייצג אתכם. במקרה שיש נפגעים המשטרה מעורבת וכבר תחקור אתכם ולכן חשוב לחייג לעורך דין עוד לפני החקירה הראשונית שייצג אתכם וידריך אתכם במה שיש לומר.

כיצד לנהל משפט תעבורה?

הדרך הטובה ביותר לנהל משפט תעבורה היא לא לעשות זאת לבד אלא לבקש ייצוג של עורך דין תאונות דרכים שאתם סומכים עליו ורוצים שינהל את התיק למענכם. יש סיכוי רב שתוכלו להיחלץ מהרשעה בהגשת הראיות המוצקות הנכונות, או לפחות להקל בעונש ובסעיפי האישום כאשר מטפל בזה עורך דין מנוסה שמכיר היטב את התחום. זה מה שעושה גם עורך הדין ושופט התעבורה בדימוס אלי אנושי שמאחוריו ניסיון רב שנים בטיפול במקרים כאלה, ובעזרה ללקוחותיו שמעורבים גם בתאונות דרכים. צלצלו עכשיו 050-5738228

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן